Vägning 22/4- 2013

Jag var inte så jättenöjd med vågens siffror i morse, men vad gör man? Kan ju inte alltid bli sjukt höga och bra siffror..
Här kommer iaf resultatet:

Starvikt: 158,9kg
Vikt förra veckan: 117,7kg
Vikt idag: 117,1kg

Viktminskning sedan förra veckan: 0,6kg
Viktminskning sedan operationen: 27,7kg
Viktminskning totalt: 41,8kg

Visst, det är iaf över ett halvt kilo. Men man blir på något konstigt vis ändå alltid lite missnöjd när vågen visar mindre än ett kilo ner..
Men å andra sidan måste jag ju tänka på att jag varit på möhippa i helgen och jag åt inte helt perfekt den dagen, å det gjorde jag inte igår heller.. Så jag ska egentligen vara väldigt glad för att jag fortfarande fick gå minus denna veckan också!

Bara att fortsätta å kämpa! :)

Kommentarer
Postat av: TinA

Rätt inställning! :)

Svar: Ja, man får ju försöka tänka om när man känner sig lite down :P
Myzan

2013-04-23 @ 18:06:59

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0