After work!

Har jobbat idag och snart ska jag sticka iväg på lite after work med ett härligt gäng från jobbet! :)
 
När jag kom hem idag från jobbet så var det första jag gjorde att hänga en maskin tvätt som var lagom klar. (Så jäkla gött med en egen maskin hemma och framför allt att man kan ställa timer när den ska vara klar!) :)
 
Direkt när jag var klar med det öppnade jag upp en cider för att förtagga lite inför kvällen.. :)
 
Sen blev det en lättlagad men så svinigt god middag!
Kantarellmacka i ugnen.. finns det något godare liksom?? :P Dock äter jag ju bara halva, så jag har ett gött "nattakäk" när jag kommer hem ikväll.. :)
 
Nej, nu ska jag kolla att jag ser ok ut och sedan sticka till stan.. Ska bli såååå kul! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

hej My, jag har inte läst din blogg på ett tag och när jag nu kikade in höll jag på att trilla ur soffan!!
Jag känner inte igen dig. Så liten du blivit och så bra du kämpar. Wow, du ska vara stolt.

Svar: Hej!Kul att du kikade in här igen då! :) Lite av mina drag har jag väl ändå kvar? ;) Men jag förstår vad du menar.. Det är många kilon som försvunnit nu.. Tack, jag försöker påminna mig själv om att vara stolt! :)
Myzan

2013-08-09 @ 15:29:33
URL: http://villerkulla.wordpress.com

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0