Träning, vikt och mellanmål..

Igår var jag på gymmet. Gillar verkligen att gå dit på måndagar! Känns som att man kickar igång en ny vecka på bästa sätt då! :)
 
Jag gillar mitt nya träningsupplägg jag fick av en tränare på gymmet. Det består ju som sagt av två olika träningsprogram som tränar hela min kropp båda gångerna.. Skönt att skifta program varje gång jag tränar, blir inte lika enformigt då!
Igår så ökade jag mina tyngder på de allra flesta maskinerna med ett snäpp (som då på maskinen resulterar i mellan 5-10kg ökning beroende på vilken maskin det är).. Inte alls illa om jag får säga det själv! :) Känns verkligen gött att träna, ta ut sig så mycket och svettas som en gris i belöning ;)
Nästa pass blir på torsdag och jag ser redan fram emot det!
 
Haha! Tänk om jag hade vetat om det i höstas att jag skulle skriva såhär nu.. Då hade jag nog ramlat av stolen av förvåning! Jag som alltid hatat att svettas.. jag som aldrig trodde att jag skulle kunna tycka att det var kul med träning!
 
Eftersom jag firade -60,3kg igår så lyxade jag och sambon till det lite på kvällen vid kvällsfikat..
 
 
Avocadohalva med heta räkor.. Sååå gott! Sambon fick ett par kex med mjukost också.. :)
Mycket bättre att unna sig ett riktigt gott och bra mellanmål istället för godis eller något annat i den vägen! Framsteg att unna sig sådant istället för snax.. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag bjuder på en bild på mig och sambon ifrån helgen! :) Kan ni fatta att jag snart kommer ha gått ner hela honom?? (Sambon pendlar mellan 60-62kg)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Du har verkligen gjort ett super jobb! Jötte grattis :)

Svar: Tack så mycket! Är du tillbaka från semestern nu? :)
Myzan

2013-08-07 @ 10:45:30
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0