Vägning 19/8- 2013

Måndag igen och vi har en ny vecka med spännande resultat!
 
Startvikt 29/10-12: 158,9kg
Vikt förra måndagen: 97,9kg
Dagens vikt: 95,8kg
 
Viktminskning:
- sedan förra veckan: 2,1kg
-sedan operation 11/12-12: 49kg
- totalt sedan flytstart 29/10-12: 63,1kg
 
Delmål:
-Att gå ner 70kg
Kvar att gå ner till det delmålet: 6,9kg
 
Jag slutar inte att förvånas över hur otrolig min kropp är! Att gå ner över 2kg på en vecka åtta månader efter operationen, det är fasen otroligt! Vad som är ännu mer coolt är att jag faktiskt inte har stått still i vikt en enda vecka sedan flytstarten! Så snart har jag alltså gått ner i vikt i 10 månader i sträck.. Det är en lååång tid alltså!
 
Jag som inte vågades tro på bra vågresultat denna veckan då gymmet varit stängt.. Men jag får inte bli för kaxig för det nu.. Man kan inte alltid räkna med så fina resultat utan träning..
Så därför ska jag faktiskt promenera iväg till veckans första gympass redan nu!
Här är jag idag, redo för gymmet:
 
Ja, jag vet.. Inte världens snyggaste träningskläder.. Men vad fasen.. Jag ska ju bara iväg å svettas, så vem bryr sig egentligen vad man har på sig??
 


Kommentarer
Postat av: Ida

Ojojoj!! 2 kilo på en vecka efter 8 mån, de är otroligt!! :D

Svar: Ja, det känns rätt coolt! :)
Myzan

2013-08-19 @ 20:20:34
URL: http://www.mingbpblogg.blogg.se
Postat av: ZtorZillen

Oj, va duktig du är! Måste kännas konstigt...jag har gått ner 20 kilo sedan min viktresa började..men jag har svårt att fatta det själv, speciellt när jag ska köpa kläder. Grattis!

Svar: Ja, det gör det verkligen.. Har sjukt svårt att inse hur många kilon jag verkligen har tappat än så länge.. Man ser det ju på vågen och svart på vitt på dessa bilder.. Men från dag till dag så tycker jag att jag ser jäkligt stor ut fortfarande.. Men förr eller senare kommer väl hjärnan ikapp hoppas jag. :)
Myzan

2013-08-21 @ 20:35:23
URL: http://ztorzillen.blogg.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0