Vägning 5/8- 2013

Nu är det allt upp till bevis om jag klarat av mitt nästa delmål till denna veckan! Har jag gått ner 60kg nu??
 
Startvikt: 158,9kg
Vikt förra veckan: 99,9kg
Vikt idag: 98,6kg
 
Viktminskning:
-sedan förra veckan: 1,3kg
-sedan operationen: 46,2kg
-totalt sedan flytstart: 60,3kg
 

Ja, jag lyckades alltså gå ner mer än 1kg på en vecka igen.. Det var fjärde veckan på raken jag gick ner 1kg eller mer! :)
Så nu har jag alltså uppfyllt ännu ett delmål som var minus 60kg.. Känns jäkligt gött!
 
När jag kikar tillbaka på tidigare delmål, ex som minus 50kg.. Det delmålet uppnådde jag i juni, och detta i augusti. Så man kan ju säga att jag snittar på minus 5kg/ månad då..
 
Jag borde ta och räkna ut mitt snitt igen, sådär som jag gjorde vid ett annat tillfälle..
Okej, jag kollar det redan nu!
 
Jag startade min viktresa 29okt-12, sedan dess har det gått 41 veckor. På den tiden har jag gått ner 60,3kg.
 
snittet sedan flytstarten per:
- vecka blir 1,47kg
- måndad blir 5,88kg
 
Operationen gjordes 11dec-12, sedan dess har det gått 35 veckor. På den tiden har jag gått ner 46,2kg
 
snittet sedan operationen per:
- vecka blir 1,32kg
- månad blir 5,28kg
 
Alltså håller jag ett snitt på över 1kg / vecka efter min operation och ett snitt på strax över 5kg / månad.
 
 
Nästa delmål:
-70kg.
Kvar att gå ner: 9,7kg
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så grym! :)
Sån bra prestation kräver en riktigt bra belöning. Hoppas du kommer på nån bra.
Kram :)

Svar: Jag unnade mig heta räkor med avocado igår kväll. :) Annars så kommer jag inte på något vettigt just nu.. Får nog bli en lite större shoppingtur framöver..
Myzan

2013-08-06 @ 11:51:40
URL: http://smalalyckan.wordpress.com

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0