Utlovad bild..

Trots att jag har haft en ledig helg har det ändå varit fullt upp vill jag lova! Men kul har det varit :)
 
Jag skriver inget långt inlägg ikväll, men jag ska lägga upp den utlovade bilden på min fina bandlösa klänning som jag troligen kommer ha på jul/nyår.. 
 
Här kommer den:
 
 
Nyfrissad är jag här också, det är därför mina lockar ser lite annorlunda ut.. Hos frisören så blir det ju att de blåser till det och sedan lockar det med en tång, medans jag själv här hemma bara låter det självtorka..
 
Vad tycks om klänningen? :)
 
Jag kan tipsa om middagen jag åt idag..
Detta är helt enkelt svingott! :
 
 
 
Lammfärsbiffar fyllda med fetaost, hemmagjord tzatsiki samt hemmagjorda klyftpotatis.. MUMS!

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Klänningen klär dig utmärkt, den är jättefin! Jag gillar klänningar utan axelband eller ärmar, dels för att jag tidigare inte tyckte om att visa mina armar så är det desto roligare att göra det nu =)

Du är jättefin i den!

Svar: Tack så mycket. Har aldrig kunnat ha sådana klänningar förut utan att de antingen varit för tajta, eller åkt ner, eller att jag inte kunnat ha bandlös bh pga för tung byst.. Så det var kul att äntligen få köpa in min första riktiga bandlösa klänning! :)
Myzan

2013-12-08 @ 19:25:10
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/
Postat av: lisa

Fin klänning och vilken skillnad det är på dig, har följt dig ett bra tag nu och känner bara hur häftigt det är allt, du verkar så levnadsglad!

Svar: Tack så mycket! :) jo, visst är det häftigt när man tänker efter.. men oftast fattar man ingenting själv! ;p
Myzan

2013-12-09 @ 14:50:10
Postat av: Tweety

wow, vilken snygg klänning & snygg är du också i den ;-) kram

Svar: Tack så hemskt mycket! :) Jag känner mig fin i den!
Myzan

2013-12-10 @ 20:50:08
URL: http://tweety26.wordpress.com
Postat av: Anna

Jättefin klänning på en riktig pingla :)

Svar: Tack så mycket! :)
Myzan

2013-12-11 @ 16:58:02
URL: http://smalalyckan.wordpress.com

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0