Alla <3 Dag!

Idag är det alla hjärtans dag! :)

Det firar jag och sambon med att gå ut och äta mat, min första gång ute på restaurang sedan operationen.. Vi ska gå till en libanesisk restaurang som kör lite tapas-stuk, vilket jag tror kan passa bra för då kan man ju välja själv hur många smårätter man vill beställa in.. :)
Vi har typ "slutat" att fira alla hjärtans dag i övrigt.. Vi ger inte varandra presenter sådär direkt längre, i så fall, om vi gör något så går vi hellre ut och äter, eller köper hem något. Annat fall så kanske vi lägger en gemensam slant till något vi istället vill köpa hem till vår lägenhet, som ex. en lampa osv..

Imorgon är jag 3-ledig, fredag lördag söndag! :)
Då ska det passas på att hitta på saker.. På dagen imorgon kommer mamma, mina två systrar samt ena systerns yngsta barn hit och umgås med mig. Sedan på eftermiddagen ska jag åka och hämta sambon på jobbet och sedan susar vi upp till Sthlm för en hel helg med hans familj samt vänner..
Jag själv ska iväg på lördag och träffa lite tjejer som också bloggar/ har bloggat om sina operationer. Vi har träffats en gång förut i Västerås i oktober, detta var precis i samma veva som jag vart OK:ad för operation..
Ska bli kul att träffa dem igen, nu när jag också har genomfört min operation..
VAD SJUTTON SKA JAG HA PÅ MIG??

Ps. Kommer även att premiärdricka alkohol på lördag.. :)

Kommentarer
Postat av: Marita

Tryggare premiärdrickning kan det inte bli! Önskar er en fin helg!

Svar: Lite så tänkte jag med :) Det samma till dig!
Myzan

2013-02-14 @ 12:17:40
URL: http://storblirlagom.blogg.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0