Hej och hå, hur ska det gå?

Haha. Jag älskar mitt jobb! Jag vaknade imorse vid halv nio, min enda lediga dag denna veckan.. Jag ställer mig och förbereder revben som jag sen kokar.. När det är gjort går jag in i badrummet och slänger i en maskin tvätt.. Vad händer just då? Jo, jobbet ringer - det är kris och panik! Snäll som jag är så ställer jag självklart upp, mot att jag får vara ledig imorgon istället!
Så, nu sitter jag bara här och väntar på att revbenen ska bli någorlunda klara så jag kan sticka iväg till jobbet.. Ska vara där kring 11 kom vi överens om, sedan får jag sticka hem runt 17 snåret.. Blev ett lite konstigt pass, men de var nog bara tacksamma att jag kunde komma överhuvudtaget.. :)

Så denna lediga dag blev alltså ingen ledig dag.. Jag som skulle luncha med en kompis och springa runt och leta en ny mobiltelefon.. :P Får se om hon kan imorgon istället, annars får jag bara själv åka ut och leta mobiltelefon..
Tvätten får jag hänga i eftermiddag när jag kommer hem, den hinner inte bli klar nu.. (det är ju iaf fördelen med att ha maskinerna hemma hos sig själv, för då har man ingen tid att passa)..
 
Härliga soliga torsdag, jag som hade tänkt gå en promenad! ;)

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0