Om helgen och sånt..

Då var det kväll igen då och en ny vecka startar imorgon igen..
 
Igår var en jätte trevlig kväll! Jag mötte upp Cicci på centralstationen i Sthlm och vi stack hem till Jennifer där vi fick en mycket trevlig kväll. Hanna och A kom också dit.
Vi käkade middag, kollade på melodifestivalen, drack alkohol och pratade om allt mellan himmel och jord! Det var verkligen toppen och det känns så underbart lätt att prata med dessa tjejer! :)

Tack ska ni ha för denna kväll, det måste vi göra om snart igen!! :)

Som sagt var det även min alkoholdebut igen efter operationen. Jag hade köpt 3 cider och en flaska rosébubbel som jag även bjöd tjejerna på.. Jag drack mina 3 cider, 1 glas välkomstbubbel och kanske 1/3-1/2 flaska av mitt rosébubbel, men kände ingen fylla av det.. Så jag är lika "svårpåverkad" som förr verkar det som.. haha!

Imorgon är det vågdag igen! Spännande..

Kommentarer
Postat av: Jonaz

Längtar till tisdag, min vågdag :D

Svar: Det förstår jag! :) Det är kul att väga sig numera! ;) Lycka till imorgon!
Myzan

2013-02-17 @ 22:11:11
URL: http://gastricbypassjonaz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack själv sötis! <3

Svar: Jag hoppas verkligen vi får ses snart igen! :)
Myzan

2013-02-24 @ 21:14:23
URL: http://minimajshanna.com

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0