Vägning 11/2- 2013

Jag har bytt tiotal! :)
 
Startvikt: 158,9kg
Förra veckans vikt: 131,5kg
Denna veckans vikt: 129,8kg
 
Viktminskning sedan förra veckan: 1,7kg
Viktminskning sedan operation: 15kg
Viktminskning totalt: 29,1kg
 

Kilon kvar att gå ner till nästa delmål: 5,9kg
 

Nu har jag nästan gått ner 30kg och redan 15kg på två månader! Idag är det exakt två månader sedan jag opererades.. Det är inte klokt vad tiden går! Men det känns verkligen toppen och jag ångrar inte operationen en enda dag! Det enda jag kan ångra är att jag inte gjorde den tidigare.. men bättre sent än aldrig som man säger!
 
Nu ska jag bara "slänga" i mig lite frukost och sedan bär det iväg till gymmet! Jag tycker faktiskt att det är konstigt att jag själv frivilligt går till gymmet en måndag! haha. Måndagar som alltid annars brukar vara den segaste dagen på hela veckan.. :P Men det är skönt att komma iväg på måndagen, då har man kickat igång veckan å behöver inte känna sig så stressad under veckan över att inte hinna med den träning jag vill hinna under veckans lopp.
 
Ha det bra!
 
ps. ikväll ska jag be sambon ta bilder.. kommer nog ut imorgon.. :)

Kommentarer
Postat av: Sus

Hej! Du har varit duktig o jag ser fram emot dina foton. Just nu går jag på modifast. Jag behöver lite motivation inför op. Kanske dina foto hjälper mig. Det är också roligt att läsa att allt härjar med dig. Just vad jag behöver höra nu.

Svar: Hur många veckor ska du flyta? Du ska se att det kommer gå¨toppen! :) Som sagt, jag ångrar inte en dag att jag gjorde min operation! Ett av mitt livs bästa beslut, helt klart!
Myzan

2013-02-11 @ 16:08:22
Postat av: Sus

Hej. Jag ska flyta 3.5 veckor. Ja jag hoppas jag går ner det läkaren sa 6.5 kg annars ingen op.

Svar: Jag håller tummarna för dig! :)
Myzan

2013-02-11 @ 21:07:44
Postat av: stina

Förstår du hur mycket ca 30 kilo är?!?!:D:D:D tänk dig att du ha gått omkring och burit på dessa 30 mjölkpaket.. (jag bruka tänka så ;p o det är helt sjukt egentligen..) Bra jobbat!

Svar: Tack så mycket! Jo, visst är det mycket och jag är jätte glad för det. Men samtidigt har jag väldigt mycket kvar.. Så i jämförelse med det så känns det inte som så mycket.. Men jag är nöjd ändå, resten kommer! :)
Myzan

2013-02-12 @ 09:16:44
URL: http://svanholmstina.blogg.se
Postat av: Jonaz

Vilket bra arbete du gör! Du har en bra blogg, tack för inspirationen, ska själv opereras den 4:e april.

Svar: Tack så mycket! Jag önskar dig ett stort lycka till! :)
Myzan

2013-02-12 @ 18:51:14
URL: http://gastricbypassjonaz.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Grymt bra jobbat!!! Visst är livet på denna sidan mycket härligare? :)

Svar: Tack så mycket! Ja, det är det verkligen! Mitt livs bästa beslut! :)
Myzan

2013-02-13 @ 11:28:42
URL: http://villerkulla.wordpress.com
Postat av: Millan/Tant Grön

Heja heja!! vad bra det går, grattis! ligger kvar på -29 sen några veckor.... var ju sjukskriven länge men började jobba förra måndagen så nu jäklar vill jag gärna se lite resultat på vågen. Ha det fint!

Svar: Hej! Det gick ju så fort för dig där i början, så det är nog inte så konstigt att kroppen din tar en liten "andningspaus". :) Jag hoppas att det är skönt att vara tillbaka på jobbet igen! Ha det bra och trevlig helg! :)
Myzan

2013-02-14 @ 21:41:24

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0