Min dag idag

Jag tänkte beskriva en till matdag för er.. men den här gången skippar jag vattnet och medicinerna.. Tror ni har fattat poängen med det redan..

Frukost: 1/2 Skyr- vanilj.
Lunch: Hemmagjord köttfärslimpa med sås, potatis, kokta morötter. (1,5dl var det jag orkade äta upp)
Mellanmål: Lite naturella cashewnötter och rostade&saltade sojabönor.
Middag: Köttfärssås och pennmakaroner. (Upplagd mängd 1dl köttfärs, 1/2 dl pennmakaroner. Totalt uppäten mängd 1dl, lämnade mer pasta än köttfärs)

Detta mål har jag dock inte ätit ännu i skrivande stund, men kommer göra det om en stund..
Kvällsfika: Antingen en brödbit med salami och tomat, eller ett knäckebröd med ost och gurka.. Får se, antingen eller :)

Ps. Idag har jag TRÄNINGSVÄRK (men det känns samtidigt lite gött, haha!) Sedan har jag varit ute och gått 1h med en kompis ikväll.. Fasen vad aktiv jag är denna veckan! :)

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0