Dagen idag..

Idag har jag haft mina nya jeans på mig igen.. Hade dem på mig i måndags för första gången (förutom när jag provade ut dem i butiken).. Det känns väldigt konstigt att ha dem på mig, för jag är inte van med att det är något som smiter åt kring benen, rumpan och knäna.. Men samtidigt är det lite gött å känna att något smiter åt kring häcken! ;) Den borde ju få en lite bättre form och se lite mindre ut i jeans jämfört med leggings. Eller? :P
 
Idag var det planerat att jag skulle få vara själv hemma på kvällen, för sambon skulle iväg och träffa några grabbar.. Jag tyckte det skulle bli gött att vara lite solo en kväll så jag hängde en maskin tvätt när jag kom hem (hade färdigproramerat den sedan igår kväll redan). Sedan lagade jag ihop lite mat.. blev ett ihop-plock av rester plus lite uppstekta kycklingköttbullar..
 
Blomkålsmos, het majsröra och kycklingköttbullar.. Å för ovanlighetens skull så testade jag faktiskt att mäta upp maten efter att jag redan bestämt med ögonmåttet hur mycket jag skulle ha.. Vet ni hur mycket det kan tänkas vara där på min tallrik? Tillsammans blir det nästan 2dl mat, typ 1,75dl.. Helt sjukt att jag själv tycker det ser rätt mycket ut, fast jag egentligen äter ganska lite då.. Det är vid sådana tillfällen man bör tänka tillbaka och komma ihåg hur mycket jag faktiskt åt förr..
Jag hade ätit 8st köttbullar istället för 3st. Jag hade ätit typ 3dl mos istället för 0,5dl. Sedan hade jag säkert ätit 2dl majsröra också.. DET blev mycket mat! Men min lilla portion jag äter idag är inte mycket, men den passar mig och min mage.. :)
 
Jag bjuder på en bild på hur jag såg ut idag ungefär..
 
 
Snyggt?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jepp, du är jättesnygg!

Svar: Haha! Tack! :)
Myzan

2013-07-31 @ 21:38:25
Postat av: Marita

Snyggt!

Dessutom ser maten fin ut.

Svar: Tackar! :)
Myzan

2013-08-01 @ 09:55:54
URL: http://Www.storblirlagom.blogg.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0