Vägning 1/7- 2013

Ja, jag tänkte att jag skulle klämma iväg ett viktresultat här lite snabbt innan jag drar ner till Kalmar och Göteborg på semester! :)
 
Nu är det då två veckor sedan jag senast gav ut viktresultat då jag inte var hemma förra måndagen, så det är riktigt spännande det här att få veta resultatet nu! (eller det tycker iaf jag!)
 
Startvikt: 158,9kg
Vikt den 17/6-13: 107,2kg
Dagens vikt: 103,9kg
 
Viktminskning:
 
- sedan senaste vägningen: 3,3kg
- sedan operationen: 40,9kg
- totalt: 55kg
 
Nästa delmål - att nå under 100kg, men för att göra det enkelt.. Att uppnå minus 60kg!
Kvar att gå ner till nästa delmål -5kg!
 
Wow, det var bättre resultat än vad jag trodde det skulle vara! Jag trodde verkligen inte på något bättre än 0,5kg/ vecka pga. att jag svävat ut med onyttigheterna under lite ledighet.. Men det är här ju ett snitt på mer än 1kg/ vecka nu denna veckan och förra veckan som jag missade invägningen! Gött :)
Men jag får inte ta det förgivet att det kommer att dala ner bra ändå om jag äter onyttigt, nej nej! Jag ska ändå tänka mig för vad jag stoppar i munnen.. :)
Känns iaf jäkligt gött att det endast är 5kg kvar till -60kg och under 100kg! :) Det är så nära nu att jag nästan kan ta i det! :)
 
Nu åker jag på semster! Ha en skön vecka hörrni!

Kommentarer
Postat av: TinA

OMFG! Hundratre kilo bara! Woooh! :D

Svar: Ja, visst är det gött! :)
Myzan

2013-07-01 @ 23:02:33
Postat av: Marita

Blir så glad av dina resultat!

Svar: Tack så mycket! Jag blir också glad åt att jag får fortsatt fina resultat :)
Myzan

2013-07-02 @ 10:58:05
URL: http://www.storblirlagom.blogg.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0