Vägning 22/7- 2013

Ännu en vecka har springit iväg och det är dags att avslöja veckans viktresultat!
 
Startvikt: 158,9kg
Vikt förra veckan: 102,8kg
Nuvarande vikt: 101,1kg
 
Viktminskning:
- Sedan förra veckan: 1,7kg
-Sedan operationen: 43,7kg
- Totalt sedan flytstart: 57,8kg
 

Viktminskningdelmål:
-60kg
Kvar att gå ner:
2,2kg
 
Shit pommes allstå! Nu är jag bra nära mitt nästa viktminsningsmål.. Å ännu närmre är jag att komma under 100kg sträcket! Endast 1,2kg kvar tills jag väger 99,9kg! Helt sjukt gött alltså! Jag hoppas ju så gärna på att jag får uppnå det redan nästa vecka.. men jag får nog tygla mig lite så jag inte blir helt besviken om jag inte gör det..
 
Jag behöver verkligen börja köpa en ny "garderob", eller ja, nya kläder helt enkelt! Känner verkligen varje gång jag går in i min garderob (klädkammare) att jag verkligen inte har någonting att ha på mig.. Känns som att jag har på mig samma och samma kläder varje vecka för att jag inte har något nytt/ något annat att kunna ta på mig liksom.. Helt stört! Förr gick man ju in i garderoben och tänkte att man inte hade några kläder att ha på sig för att man antingen hade växt ur dem eller så var man bara less på de kläder man hade.. Men nu så är det för att jag har smalnat ur dem å de blivit på tok för stora.. Skum känsla liksom..
Skulle fasen behöva lägga undan en lön eller två och bara åka iväg och shoppa gärnet.. Men hur ofta kan man lägga undan det utan problem liksom??
Aja, får bli något litet plagg här och var istället..

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0