Att vara förkyld..

.. är ingen höjdare!
 
Jag vill vara frisk igen och känna mig pigg och på språng! Visst, jag känner mig inte så jätte sjuk längre, men jag har en jobbig rethosta kvar och jag känner mig liksom en smula matt..
Så tråkigt nog påverkar det min träning och jag kommer nog inte göra något direkt gympass denna veckan..
 
Jag gick iaf ut på en promenad med sambon idag, blev ingen långpromenad direkt som jag hade velat.. Men 40min får duga! Jag ska väl vara glad att han följde med mig :P
 
Har funderat på om jag eventuellt ska gå och simma imorgon istället för ett gympass.. Det är ju iaf lite mjukare träning sådär.. Men samtidigt kanske det blir jobbigt om jag får hostattack eller blir helt snörvlig igen.. hum.. Får se hur jag gör..
Annars får jag iaf se till att ta mig en promenad imorgon igen..
Jag vill liksom försöka hålla igång så gott jag kan, även om jag inte gymmar då jag är förkyld.. Jag vill liksom inte tappa gnistan och gå å bli "försoffad" igen! Nej nej nej! Det får bara inte ske...
 
Här kommer det en dagens på mig:
 
 
Sedan en bild på vad jag belönade mig själv med idag då jag nått ett delmål:
 
 
En ny ugnsform.. En lila dessutom! :) Jag köpte även en lilarandig bricka samt två små lila runda pajformar.. Det tyckte jag var en bra -50kg present till mig själv! Nytt och fint i mitt kök!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Åh, dom där formarna har jag också kikat på, dom är snygga! :) Hoppas du tillfrisknar snart! Själv kan jag inte heller träna så jag förstår känslan :/ Men snart är vi på G igen! :))

Svar: Japp, snart får vi vara på benen igen.. Vill ju inte riskera att bli mer förkyld till lördagen! ;)
Myzan

2013-06-11 @ 08:51:12
URL: http://loveshaped.blogg.se
Postat av: Emma [loveshaped]

Haha nä, samma här! ^^ Vila och njuta får bli ledorden denna vecka :P

2013-06-11 @ 09:37:39
URL: http://loveshaped.blogg.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0