Midsommar

Idag jobbar jag och får fira midsommarafton med brukarna. Jag hoppas att det blir mysigt!
 
Direkt efter jobbet åker jag och sambon norrut till de jämtländskaskogarna och spenderar några dagar i hans mors sommarhus.. Ska bli så skönt att bara få komma iväg lite, även om det är många mil att köra dit.. Tur att sambon fixade sitt körkort nu nyligen iaf så vi kan turas om att köra! :) Vi lär nog inte vara framme förrän klockan 22 eller så på kvällen..
 
Hur det blir med måndagens vägning vet jag inte.. Kan hända att det får utebli då jag helst vill väga mig på min egen våg och inte ens vet om det finns någon våg där uppe alls.. Å andra sidan vet jag inte ens om det finns någon bra internetuppkoppling där heller..
 
Hur som helst så önskar jag er alla en fin midsommarhelg!
Jag skriver om jag får möjlighet där uppe, annars så hörs vi igen när jag kommer hem! :)

Kommentarer
Postat av: jasmin

Fin blogg du har här :))

Svar: Tack så mycket!
Myzan

2013-06-21 @ 11:08:01
URL: http://stereolove.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0