Vägning 10/6- 2013

Måndag igen och redan 10 dagar in i Juni månad.. Helt sjukt vad fort tiden går! Imorgon är det exakt 6 månader sedan som jag låg på operationsbordet och gjorde min livsförändring.. men nu är det dags att delge er veckans resultat som denna förändringen medförde:
 
Startvikt: 158,9kg
Vikt förra veckan: 109,5kg
Nuvarande vikt: 108,1kg
 
Viktminskning sedan förra veckan: 1,4kg
Viktminskning sedan operationen: 36,7kg
Viktminskning totalt: 50,8kg
 
Nu har jag alltså gått ner 50 kilo!! :) Uppnådde alltså det målet till 6 månader efter operationen och lagom till lördagens bröllop! Tjoho vad kul!
 
Nu är det alltså dags att sätta upp ett nytt mål..
Det målet jag sätter upp nu är en mycket efterlängtad siffra.. Jag vill väga tvåsiffrigt! Eftersom jag väger 108,1kg nu så krävs det alltså att jag ska gå ner 8,2kg för att väga under 100kg och alltså väga tvåsiffrigt..
Det vora bera så jävla coolt att få göra det igen! Har liksom inte gjort det sedan högstadiet/ precis i början av gymnasiet..Det var alltså år 2004.. Nio år sedan!
 
Jag hoppas ju på att ha uppnått nästa delmål till slutet på sommaren, typ någon gång i augusti.. Tror ni jag kan klara det? :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

GRATTIS!!! :)

Svar: Tack tack! :)
Myzan

2013-06-10 @ 11:33:13
URL: http://loveshaped.blogg.se
Postat av: Talltita

Grattis! Din viktminskning går verkligen i raketfart! :)

Svar: Tack tack! Ja, det pinnar på bra neråt! Jag hoppas det håller i sig ett tag till! :)
Myzan

2013-06-10 @ 18:17:24
URL: http://talltita.blogg.se
Postat av: Gabriella (Bellaga)

Bra jobbat snyggo! Du kommer att nå två-siffrigt på nolltid!😄👍

Svar: Tack så mycket! :) Ja, jag hoppas verkligen på tvåsiffrigt snart! Det är ju ett av mina största delmål! Men visst är det gött att ha kommit såhär långt än så länge iaf..
Myzan

2013-06-10 @ 19:06:42

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0