Vägning 17/6- 2013

Måndag igen och jag har verkligen haft fullt upp sedan i torsdags, däran det dåliga bloggandet.. Hoppas att ni har överseende med det!
 
Nu ska jag iaf presentera veckans viktresultat:
 Startvikt: 158,9kg
Vikt förra veckan: 108,1kg
Nuvarande vikt: 107,2kg
 
Viktminskning:
 - sedan förra veckan: 0,9kg
- sedan operationen: 37,6kg
- totalt sedan flytstart: 51,7kg
 
Jag är aldrig speciellt nöjd egentligen när jag gått ner under 1kg.. Men egentligen ska jag ju vara det ändå.. ALLA minus är BRA minus! :) Jag får verkligen jobba med att prenta in det i min arma skalle!! :P

Men som sagt 0,9kg är egentligen bra viktminskning på en vecka med tanke på att jag inte varit och tränat en enda gång pga. förkylningen.. Sedan så fick jag en enorm, verkligen ENORM vattenblåsa under hälen under veckan före som det nu har gått hål på och jag blivit tvungen att klippa bort hud.. Därför är jag lite öm under den foten som vattenblåsan befunnit sig på pga. att den nya huden under är så tunn, mjuk och ej invan ännu..
 Så jag har ju inte kunnat promenera på riktigt samma sätt heller.. Gick väl max 2 promenader under förra veckan.. å då inga långa så direkt.. ca 30-40min promenader..
 
Men men.. Jag tar nya tag denna veckan och hoppas på att komma iväg till gymmet! :) Sedan hoppas jag innerligt att den nya huden blir van fort och att jag inte ska behöva känna besvär så länge till när jag går..

Kommentarer
Postat av: jessica

bra att du påminner dig själv om att alla minus är bra! :)30-40 minuters promenader är ju ändå rätt långt så jag tycker du ska vara nöjd med det! och sen blev det ju en del dans i helgen också ;)

Svar: Haha! Ja, jag dansade fötterna av mig! Fick blåsor av det med..! :P Mina fötter ser för hemska ut.. haha!
Myzan

2013-06-17 @ 14:00:52
Postat av: Madde

Fatta att du tappat över 50kg, det är ju galet, en lite person. Du har gjort det så jävla bra =)

Svar: Tack ska du ha! :) Ha koll på nästa inlägg, där kommer en intressant bild vill jag lova! :)
Myzan

2013-06-17 @ 21:03:08
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0