Vägning 3/6- 2013

En ny vecka börjar alltid med en bra start, i detta fall, veckans vägning!
 
Startvikt: 158,9kg
Vikt förra veckan: 110,8kg
Denna veckans vikt: 109,5kg
 
Viktminsking:
-sedan förra veckan: 1,3kg
-sedan operationen: 35,3kg
- totalt: 49,4kg
 

Nästa viktminskningsdelmål:
-50kg.
Kvar att gå ner till detta delmål: 0,6kg
 
Helt otroligt! Känns så gött att jag faktiskt kan ha gått ner 50kg till min 6månadersdag efter operationen som är nästa vecka! Fasen vad coolt! :) Förhoppningsvis går jag ner dessa 0,6kg till nästa måndag. Jag hoppas verkligen på det. Som sagt, vore så häftigt att ha tappat 50kg efter ett halvår som opererad! Men också till bröllopet den 15e juni!
 
Vi får verkligen hålla tummarna för detta nu..
 
Nu ska jag byta om till träningskläder och sticka iväg till gymmet.. Får se hur det går där idag.. Igår började jag få en sån där torr äcklig känsla i halsen, typ som att jag är på g att bli förkyld.. Jag vill verkligen inte bli sjuk nu! Har ingen tid, lust eller ork att vara sjuk.. Får verkligen hoppas att det bara är något annat irritationsmoment i halsen och inte någon förkylning.. Men till gymmet ska jag idag iaf!! :)
 

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Grymt imponerad av din viktminskning! Heja heja!

Svar: Tack så mycket! :) Ja, jag hoppas bara inte min förkylning stoppar upp den nu bara .. :)
Myzan

2013-06-05 @ 05:35:57
URL: http://atinylittleworld.wordpress.com

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0