Tränat.

Ja, idag har jag tränat! Jag hade ju som sagt ingen större lust med det igår, men idag hade jag det.. :) Antar att det kan vara så ibland, vissa dagar är man mer sugen än andra..
Då min bil är inne på verkstaden (och ruinerar mig på pengar.. haha) så fick jag promenera till gymmet idag.. Det tog mig ca 20min dit och 20min hem.. Jag gick ingen rask promenad utan min vanliga promenadtakt.. Sedan tränade jag 1h, både kondition och styrka som vanligt.. Försöker variera maskinerna lite då och då bara.. Men jag trivs med mitt upplägg..

Imorgon är det dags för jobb igen. Ska bli skönt, har ju haft ledigt 5 dagar nu.. Jag har det så på schema! Jag har ett vikariat för någon som är sjukskriven, och dennes tjänst är på 77%. Jag jobbar hela dagar precis som dem som gör 100%, men jag har fler lediga dagar.. Ganska gött..
Jag kan ju jobba extra om jag vill och det har jag gjort.. Men ibland så ringer de inte så då får jag vara ledig :)

Nej, nu ska jag vika tvätt innan det är dags att åka iväg och hosta upp pengar för att få tillbaka min "svarta pärla" :)

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0