Vägning 18/3- 2013

Ja, då var det åter igen en måndag och dags för denna veckans vägning!
Som ni alla vet så gick det ju inte så bra vid förra veckans vägning, visst det gick iaf minus, men iprincip inget alls..
 
Startvikt: 158,9kg
Vikt förra veckan: 125,2kg
Nuvarande vikt: 123,2kg
 

Viktminskning -
Sedan förra veckan: 2kg
Sedan operation: 21,6kg
Totalt: 35,7kg
 
Det lossade verkligen denna veckan, 2 hela kilon!!! Nu har jag alltså uppnått ett till delmål och jag har belönat mig med:
 
  - En ny mobil! Min förra var skärmen helt sprucken på så jag kunde knappt se vad jag skrev i sms..

  - Nya naglar! Jag har aldrig gjort sådana naglar förr, så det känns sjukt ovant! Jag brukar ju ha korta jämt typ.. Så nu är det svårt att skriva på tangentbordet.. haha!
 
Ja, man kan ju verkligen säga att jag unnade mig ordentligt den här gången, men det behövdes! :)
 
 
Nästa delmål kommer att bli:
- 50kg.
Kvar att gå ner tills det är uppnått: 14,3kg.
 
 
Ps. Jag ska försöka bli bättre på att lägga in bilder.. Jag vet att det är mycket roligare att läsa då.. :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Guuud vad du går ner människa! Härligt! Grymt bra jobbat.

Svar: Tack så mycket!
Myzan

2013-03-18 @ 10:19:01
URL: http://thereallifeofcecilia.wordpress.com
Postat av: Jonaz

Härligt härligt!
Håller själv att pilla på vilka delmål man ska ha. Har du haft fasta belöningar?
Ha en bra vecka!

Svar: Hej.Nej, jag kommer på mina delmål och mina belöningar allt eftersom resan går.. Oftast belönar jag mig med sådant jag ändå behöver men drar mig för att göra (pga. kostnaden) ex. som den nya mobilen... något jag verkligen behövde, men drog mig för att köpa pga. vad det kostar.. Så det fick bli en fin belöning.. :)
Myzan

2013-03-18 @ 13:04:29
URL: http://gastricbypassjonaz.blogg.se/
Postat av: Madde

Grattis till upnnått mål, den känslan är skön! Och två kilo är ju fantstiskt :)

Och naglar visst är de kul att fixa? jag har dte i min deal så länge jag inte över äter godis fika osv tänker jag gå och göra dom, för förr var det pengar jag åt upp och man känner ju sig extra fin när man har fixade naglar :))

Svar: Ja, det är en skön känsla! vart nog 2kg denna gång för att det endast vart 1hg förra veckan.. Alla minus är bättre än inga iaf! :) Bra deal du har med dig själv! jag tror dock inte jag kommer fortsätta ha sånna naglar framöver.. är lite för opraktiskt i jobbet att ha dem tror jag.. Men de är fina så länge de varar! :)
Myzan

2013-03-18 @ 14:51:25
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/
Postat av: Emma [loveshaped]

Grattis!! :D Kul att du tog den mobilen också! ^^

Svar: Tackar tackar! Ja, jag är nöjd med telefonen än så länge iaf! :)
Myzan

2013-03-18 @ 14:53:51
URL: http://loveshaped.blogg.se
Postat av: Millan/Tant Grön

Grattis till fin viktminskning! Det går ju som tåget ju! Här är det ca -33. Mitt hår lossar också, kanske inte i så stora tussar som ditt (jag har mycket kortare hår än dig) men ändå så pass att det böjrar bli svårt att få fason på det. Är dessutom i behov av en klippning så jag får väl höra vad min frissa tipsar om. Jag tror inte på de där tabletterna så därför kommer jag inte att köra med dem. Fortsätt kämpa!!

Svar: Tack så mycket! Det går bra för dig också ser jag :) Ja, visst är det tråkigt med allt håravfall! :( Jag vet inte heller om de funkar å de verkar rätt dyra.. Får väl härda ut istället.. någon dag återkommer väl håret igen! :P Kram
Myzan

2013-03-21 @ 21:51:44
Postat av: TinA

Fina belöningar! :D

Svar: Ja, visst var det :P
Myzan

2013-03-23 @ 15:52:05

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0