Rekord igen!

Fasen vilket flyt jag har just nu alltså! Sjukt kul är det! :)
Idag på gymmet slog jag springrekord igen! Jag sprang 10minuter på raken i samma tempo.. :) Jag kände att jag tom hade kunnat springa mer, men ett skosnöre hade gått upp och irriterat mig de sista 3 minuterna av tiden så jag blev bara tvungen att stoppa och ta hand om det.. Lite irriterande.. Men det kommer ju fler möjligheter! :)
 
Jag fick ett tips om att testa med lite lutning för att det kanske skulle kunna underlätta för knäna när jag springer.. Testade det idag och det kändes iaf bra när jag sprang.. Får se hur det känns imorgon i knät..
 
Jag blir verkligen pepp, glad och stolt över mig själv när jag fixar sånt som det här som jag verkligen inte kunde drömma om förr! Det är verkligen sant.. För ett halvår sedan hade jag nog inga planer på att jag skulle tycka det var kul att springa! Visst ville jag i och med operationen börja röra på mig mer, men jag trodde nog aldrig att jag skulle börja springa!
 Jag har liksom aldrig tyckt om det! Inte ens när jag var liten.. Gjorde verkligen allt för att slippa springa och jag började skolka från gympan redan i 4:an för då började vi med friidrott osv mer och mer.. det var verkligen inte min grej och jag ville verkligen inte springa runt hela "arenan" på de där röda spåren med vita linjer.. det var min värsta mardröm!
Det är verkligen kul att en avsky som pågått i så himla många år börjar förändras till en mer positiv känsla! Helt otroligt gött..
 
Jag ångrar verkligen inte min operation, den är verkligen ett av mitt livs viktigaste och absolut bästa beslut! :)
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Det är ju så kul när man kan utöka sträckorna att springa. Jag vill bli frisk nu med så jag får komma upp på löp bandet :)

Svar: ja, jag hoppas också du får bli frisk snart och kunna träna igen ! :) behöver ju min inspirationskälla på banan ;)
Myzan

2013-05-07 @ 22:42:47
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/
Postat av: TinA

Så skönt att höra, jag började le utan att tänka på det när jag läste om att du vänt på nåt negativt till positivt och att du gillar det dessutom :)

Svar: Haha! Ja visst är det gött att kunna göra så :)
Myzan

2013-05-15 @ 19:08:15

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0