Konsert

Idag ska jag, sambon samt hans syskon på konsert! :)
Efter jobbet idag susar jag iväg till Köping och hämtar sambon från jobbet, sedan drar vi vidare till Sthlm och Fryshuset där vi ska se Karnivool uppträda! :)

Dessa biljetter har vi haft sedan i sommar någon gång, kändes så långt borta då! Men nu är det ju dags! :P

Ska bli kul att göra en lite avstickare såhär mitt i veckan, men vi lär ju vara bra trötta när vi ska köra hem någon gång i natt sen.. :P
Men det får det vara värt..

Joakim har tagit komp på förmiddagen imorgon så att han kunde komma in senare till jobbet och hinna med lite sömn iaf.
Själv har jag bytt bort morgondagens pass och jobbar igen det på fredag istället.. Men dessvärre ska jag upp pisstidigt iaf för bilen ska in till verkstaden kl 07.00 !!! (enda tiden de hade då jag bokade den för över en månad sedan.. typiskt!)

Men allt går som man brukar säga..

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0