Vägning 4/11-2013

Måndag igen och vågen var vänlig idag ;)
 
Startvikt: 158,9kg
Vikt förra veckan: 87,9kg
Dagens vikt: 86,9kg
 

Viktminskning:

-sedan förra veckan: 1kg
-sedan operationen: 57,9kg
-totalt sedan flytstart: 72kg
 
Delmål:

-gå ner totalt 74kg.
Kvar att gå ner: 2kg
 
Det hår verkligen framåt! :) Nu är det endast 2kg kvar till mitt egna uppsatta mål. Helt otroligt.. Jag vet att jag sagt det förut, men jag säger det igen.. jag kan inte fatta det! :)
 
Den 15e åker vi till Paris.. Jag måste säga att det är verkligen en toppen present dels för min födelsedag samt att fira min stora viktnedgång! :) Jag har ju inte varit så duktig på att ge mig själv presenter på denna viktresans gång. Men jag ska verkligen försöka nu när vi åker bort!
 
Något jag är väldigt sugen på är att hitta ett par riktigt snygga vinterstövlar.. Sedan någon tjockare tröja. Sedan lite blandat..
 
Ha en härlig novemberdag allihopa!
 
 
Jag bjuder på en bild på min läckra outfit från mitt födelsedagsfirande! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snyggt jobbat! och vilken fin klänning!
Du kommer nog vara väldigt när att ha nått målet när ni far, om du inte redan har gjort det då:)
Nu har du gått ned exakt vad jag vill gå ned! otroligt peppande för mig att se att det går! Grattis!

Svar: Tack! Ja, jag kände mig väldigt fin i den klänningen. :) njaa, jag går ju ner lite långsammare nu så jag tror inte jag hinner gå ner 2kg på 10 dagar.. då mpste jag ju ha ett snitt på minst 2hg / dag. Jag håller tummarna för att du ska nå ditt mål på 72kg :)
Myzan

2013-11-04 @ 09:22:17
URL: http://xn--sjuttiotv-e3a.se
Postat av: madde

Snygging! :)

Svar: Haha! Tackar! :)
Myzan

2013-11-08 @ 21:37:17
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0