Här är jag..

Jag drog med mig en go vän på shoppingrunda i jakt på VINTERJACKA!! Tror ni jag hittade någon?
 
JAAAAA, det gjorde jag! Å vad som var mer lustigt var att det var på BIKBOK av alla ställen! Jag har liksom aldrig köpt ett plagg där i hela mitt liv! Helt sjukt.. :P
 
 
Vad sägs om den va?? :) Jag börjar ju nästan se lite normal ut.. ;)
 
 
Igår var det ju kanelbullens dag men jag och sambon sket i det och körde på vaniljkesella och stora blåbär! Mycket gott, precis vad jag behövde ha inför helgens jobb! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: T

Jättefin jacka!
Och wow, 70 kilo!!!! Bra där!

Svar: Tack så mycket! :)
Myzan

2013-10-05 @ 17:26:03
URL: http://motengbp.blogg.se
Postat av: carina

Snygg jacka sitter jättefint :-) Visst är känslan häftig när man kan handla i andra affärer än dom som har stora storlekar. Men jag går alltid fortfarande in på avdelningen för stora fortfarande fast det är 5 år sedan min operation. Men jag tycker det är svårt hitta kläder fast jag är en 38 idag. För nu tycker jag att allting är för mycket vidd i. Tänk vad man ändrar sig. Men det är så kul och försöka hitta sin egen stil nu , förr fick man lixom ta det som fanns i ens storlek ( förr hade jag storlek 58/60). Kram

Svar: Ja, visst är det svårare att hitta kläder nu?? Konstigt det där.. Jag har helt plötsligt blivit kräsen! :P Haha! Kanske är för att jag har mer att välja på nu ;)
Myzan

2013-10-05 @ 18:24:49
Postat av: madde

Det är en härlig känsla när man kan handla kläder i dom vanliga butikerna med. Du ser jätte smal ut i den jackan iaf :)

Svar: Tack så mycket! :) ja, det är härligt. Men jag längtar tills jag kan köpa byxor i vanliga butiker också..
Myzan

2013-10-08 @ 19:56:00
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0