Onsdag

Idag är det onsdag och det känns gött!
 
Jag åkte till gymmet efter jobbet, trots att jag inte kände mig så jätte taggad.. Under dagen på jobbet idag så var magen inte min bästa vän! Sedan operationen så tar det ett andal dagar mellan varje större toabesök (om ni fattar vad jag menar).. Det går ofta 3-4dagar, ibland kanske mer.. Å när det har gått lite fler dagar emellan så blir det att jag behöver gå flera gånger den dagen och magen är orolig, bubblig och trycker liksom på! Lite jobbigt faktiskt!
Förr gjorde jag ju "större" affärer på toa varje dag! Så det är lite skumt att behöva vänta så många dagar på det nu..
 
Jaja.. Jag ska sluta snacka skit nu!
Men det var iaf det som gjorde att jag inte var så pepp på att träna idag.. Men det var väldigt härligt när jag väl kom iväg! :)
 
Det är ju inte säkert att jag hinner med mina 2 pass denna veckan då jag har en del att stå i på fredag och hela helgen! Får se om jag iaf hinner ge mig ut på en lite raskare promenad! :)
 
På fredag har jag bytt till mig en ledig dag för jag ska förbereda inför helgens 2 kalas! :) På fredag kväll kommer jag att ha vännerna hemma och fira min kommande födelsedag och på söndag kommer jag ha min och sambons familj i gårdslokalen och fira mig där.
 
Ska bli vädligt kul med folk och få fira mig själv, samtidigt som det är mycket fixande och donande innan! Men det får det vara värt!

Imorgon före jag börjar jobba 13.00 ska jag hinna damma av lägenheten och inhandla varor från systemet. På fredag blir det bakning för hela slanten vill jag lova! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Kommer ihåg de stora lassen från dagarna som tjock. Man åt som en häst och bajjade därefter haha. Nu går min mage som en klocka, varje morgon töms den och det är så skönt!

Svar: Åh, jag önskade min mage var sån med! Den är väldigt oregelbunden nu tyvärr och ofta hård! Så hård att jag nu tom fått hemorojder!! Fy fasen vad tråkigt det är!
Myzan

2013-10-28 @ 18:11:50
URL: http://villerkulla.wordpress.com

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0