Skillnaden från gymmet..

Jag tittade tillbaka på gamla bilder jag lagt ut på min instagram ifrån när jag började träna på gymmet.. Då slog det mig att jag har ändrat ansiktsform en del..
Här ska ni få se:
 
 
Första bilden är i från januari då jag började gymma.. Där hade jag redan gått ner strax över 20kg..
Andra bilden är tagen för ca 10 veckorsedan.. så i slutet på juli typ.. Då vägde jag 10kg mer än vad jag gör nu..
 
Så visst är det skillnad på mig då och nu?
 
Här har ni en bild på mig ifrån gymmet igår:
 
 
Jag har så svårt att avgöra om jag ser stor ut eller inte.. Överkroppen är ju inte så jätte jätte stor egentligen.. Men min mage/höfter/rumpa och lårpartiet är ju lite större.. Så det är ju det som gör det svårt att hitta bra passform på kläder..

Jag är iaf nöjd med min prestation såhär långt och jag ångrar inte min operation en enda dag! Jag är så förbannat glad för att jag fick den här möjligheten! Utan den hade jag aldrig kunnat bli hälsosammare, friskare och mer normal 24-åring! (snart 25-åring..) :P
 
 
Nej, nu ska jag slänga mig in i duschen så jag och samon kan dra iväg till sthlm sen och fira hans lillebror som fyller 25 år i nästa vecka! :)
 
Ha en bra helg alla läsare! På måndag är en ny vägningsdag! :)

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Fortsätt med ditt braiga jobb, jag tycker att höfter är fint! Det tar tid att hitta kläder som passar, jag har lite samma problem. Jag är ganska liten upptill men har större lår och rumpa. Det GÅR att hitta kläder, men man får leta lite.

Det är jättestor skillnad på ditt ansikte och kropp!

Svar: Ja, jag ska fortsätta kämpa på! :) Ja, jag antar att det går att hitta bra kläder.. :) är bara inte van vid att ha en figur liksom.. Förr var jag lika stor överallt liksom ;) Hur går det för dig? Känner du att du är klar med din resa eller har du mer kvar? :)
Myzan

2013-10-13 @ 21:53:59
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sjukt vilken skillnad! BRA jobbat!
ser nästan inte ut som samma människa:)
kläder kommer du att hitta, bara man lär sig vad man ska titta efter och vad som funkar :) det finns inget som funkar för alla.
Var stolt och klappa digsjälv på axeln!

Svar: Tack så mycket! :)Jo, det är ju stor skillnad egentligen.. Men som tur är känner jag fortfarande igen mig själv! ;)
Ja, jag får lära mig att leta efter rätt sorts kläder för min nya figur! :)
Myzan

2013-10-14 @ 13:47:24
URL: http://sjuttiotva.blogg.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0