Vägning 14/10- 2013

Nu är det måndag igen och jag har nått mitt näst sista delmål! Före min födelsedag också, som är ett plus!! :)
 
Startvikt: 158,9kg
Vikt förra veckan: 89,9kg
Dagens vikt: 88,9kg
 
Viktminskning:
-sedan förra veckan: 1kg
-sedan operationen: 55,9kg
-totalt sedan flytstart: 70kg
 

Delmål:
Att gå ner totalt 74kg
Kvar att gå ner: 4kg
 
Ja, som sagt har jag gått ner 70kg nu! Endast 4kg kvar till mitt egna slutmål.. Känns väldigt konstigt måste jag erkänna.. Jag börjar fundera på om jag verkligen kommer att vara nöjd om 4kg?
Ja jag vet, visst är man hopplös! Man är då aldrig nöjd och vill alltid eftersträva något annat än det man har typ.. Men jag får se när jag kommer fram till min "slutvikt" som jag själv satt vid 85kg om jag vill kämpa vidare helt enkelt.. Vore ju inte helt fel att ligga mellan 80-85kg i slutänden egentligen så jag har något att pendla mellan.. Jag pendlar ju hellre normalt mellan 80-85kg än 85-90kg!
 
Men som sagt.. Jag får ta ett mål i taget och just nu vill jag iaf gå ner mina "sista" 4kg först! :)
 
 
Jag avslutar med att bjuda på en bild tagen på vår semesterresa till Kreta i oktober förra året..
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Grattis My, du klarade det!!! Och det visste jag att du skulle ;)
Att du gått ner en hel vuxen människa, det är så häftigt.

kram!

Svar: Tack! Det känns gött men knäppt! Ja, det är väl både jäkligt coolt att jag tappat så många kilon. Men också jäkligt tragiskt att jag behövde tappa så många från början! :( kram
Myzan

2013-10-15 @ 18:05:35
URL: http://villerkulla.wordpress.com

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0