Vägning 21/10- 2013

Måndag igen och jag är hemna hos syrran och är barnvakt åt minstingen! :)
 
Som vanligt har jag släpat med mig vågen så att jag och ni läsare ska slippa vänta allt för länge på nya resultat! ;)
 
Startvikt: 158,9kg
Vikt förra veckan: 88,9kg
Dagens vikt: 88kg
 
Viktminskning:
-sedan förra veckan: 0,9kg
-sedan operationen: 56,8kg
-totalt sedan flytstart: 70,9kg
 

Delmål:

Att gå ner 74kg
Kvar att gå ner: 3,1kg
 

Ja, nu är det inte långt kvar alls till målet egentligen! Helt sjukt egentligen när man tänker efter.. Förra året vid den här tiden var jag som störst! Och nu är jag helt plötsligt ett år senare 70kg lättare! :)
 
Ni som läser min blogg och själva gått ner massa i vikt på egen hand eller genom operation.. hur satte ni upp erat slutmål, vad var det som gjorde att ni valde just det?
När ni kom dit, kände ni er nöjda eller har ni ändrat mål igen? Eller var det så att ni satte upp ett för "högt" mål som ni ej nådde till?
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis! Så sjukt imponerande resa du har gjort! Jag blir verkligen jätteinspirerad! Tack för att du delar med dig :).

Svar: Tack så jätte mycket! :) det värmer att läsa att jag kan inspirera andra.. :)
Myzan

2013-10-21 @ 09:59:31
URL: http://hannaskablisnygg.blogspot.se
Postat av: Jenny

Snyggt jobbat!
och lyssna inte på vad andra säger när de tror att de vet bäst om din viktminskning, det är det bara du och ev en läkare som ska bry sig om!
pepp!

Svar: Jo, jag tycker väl det också! Men ibland kan man inte rå för att vissa sådana saker bara sätter sig fast och retar gallfeber på en! :p
Myzan

2013-10-21 @ 10:45:57
URL: http://sjuttiotva.blogg.se
Postat av: carina

Grattis till ännu en vecka med nedgång :-) Jag hade inget mål viktmässigt utan hade som mål storlek 42 i kläder. Nu blev det inte så utan jag hamnade på storlek 38 Men jag är supernöjd med det . Idag är det spännande ska träffa plastikkirurgen inför min stora bukplastik den 11/11.// Carina

Svar: Tack så jätte mycket! :) vad spännande med bukplastiken! Inte alls långt kvar till den 11e! :) ja visst, alla har inte vikt som mått utan kläder! Två storlekar under ditt egna mål säger ju ändå en del hur bra du kämpat! :)
Myzan

2013-10-21 @ 11:53:41

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0