Sambons födelsedag!

Idag fyller min älskade sambo år! :)
Imorse hade jag ställt klockan på 05.20, 10min före hans egen klocka brukar ringa.. Så när min klocka ringde gick jag upp och tog fram paketen till honom och började sjunga.
Han fick sitta och öppna sina paket på sängen innan han var tvungen att äta sin frukost och dra iväg till tåget..
 
Tog en bild på paketen igår kväll när jag hade slagit in dem.. snygga va? ;)
I dem var det 1st t-shirt ifrån serien TBBT (The big bang theory) samt säsong 5 av den serien. Sedan var det 1st skiva med bandet Riverside.
Han kommer dock få en sak till av mig, men den hann ej komma hem i tid.. :(
 
En bild på min kära sambo för ca 1-2 årsedan.. :)

Ikväll ska vi ut och äta middag med vänner till min familj och själklart även till oss.. De kommer ända från Gbg idag för att vara här unde "Live at Heart".. Sveriges största musikfestival! (om man räknar till antal band och spelningar under dessa dagar..) Så förutom middagen ikväll blir det även att vi går runt och ser olika band spela..
Sambons band "Fictional Me" kommer att spela i år igen! Imorgon kväll får vi höra dem ösa på! :)
 
Självklart har jag festivalbandet för alla dagar ;)
 
Ingen bra bild alls.. Men detta bandet var jag och såg i onsdags kväll! Benesser heter dem och de kommer från Dalarna.. Riktigt bra band och grym sångare! :)
 
Jag önskar er alla en riktigt bra helg och avslutar med en bild tagen i syrrans hall i början av veckan då jag var barnvakt! :)

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Frän tapet och fin outfit!

Svar: Tack! Det är syrrans hall, förra ägarna valde tapeten.. Men visst, den är lite frän ;)
Myzan

2013-09-08 @ 21:55:38
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0