Vägning 23/9- 2013

Ännu en måndag är här och jag har ställt mig på vågen igen..
 
Startvikt: 158,9kg
Vikt förra veckan: 92,4kg
Dagens vikt: 92,1kg
 
Viktminskning:
-sedan förra veckan: 0,3kg
-sedan operationen: 52,7kg
-totalt sedan flytstart: 66,8kg
 
Ja, det var väl inte riktigt så mycket som jag hoppats på.. men absolut bättre än inget! :) så länge det är minus och inte plus så får jag vara nöjd!
Jag har ju faktiskt varit väldigt bortskämd hela den här viktresan med generösa minus på vågen vecka eftet vecka.. så det är väl dags att det får hamna i ett lite normalare tempo nu.. :p
 
Delmål:
-70kg
Kvar att gå ner: 3,2kg
 

Nu är det 5 vägningar kvar till min födelsedag.. Ska jag nå -70kg till dess måste jag gå ner 0,64kg/vecka.. 
Det vore kul att nå det, men jag vet inte om jag kommer hinna nu när siffrorna svajar på vågen.. Men under 90kg vore kul att nå iaf ;)
 
Jag har ju börjat med ett till mellanmål om dagarna nu så jag kommer upp i 6gånger/dag.. det kanske också bidrar till lite mindre siffror än vanligt.. Eller så är det bara så som det är för alla nästan, när man börjar närma sig sitt mål går det långsammare..
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du är verkligen helt fantastisk!! *tummen upp* du har ju gått ner en hel människa i kilon, wow!!

Svar: Haha! Tack! Jo, jag försöker så gott jag kan! :) Det är bara så sjukt det där att man har så svårt själv att se och fatta alla dessa kilon som faktiskt har försvunnit!..
Myzan

2013-09-26 @ 17:21:13
URL: http://villerkulla.wordpress.com

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0