Vägning 30/9- 2013

Helgen är slut för denna gång och vi har nu gått in i v.40 på detta år! Helt sjukt vad tiden går! Denna veckan är det full rulle, jobbar varje dag denna veckan (även helgen då alltså) pga. att vi har 2dagars planeringsdagar varav en inföll på min enda lediga dag denna veckan.. Men vad sjutton.. Min anställning är ju inte på 100% så jag får ta tillfället i akt och få lite extra pengar då då.. Ska bli kul att för första gången någonsin vara med på planeringsdagar! :)
 
Hur som helst, det var inte jobbet jag skulle skriva om nu utan om veckans vägning..
 
Startvikt: 158,9kg
Vikt förra veckan: 92,1kg
Vikt idag: 91,5kg
 
Viktminskning:
-sedan förra veckan: 0,6kg
-sedan operationen: 53,3kg
-totalt sedan flytstart: 67,4kg
 
Viktminskningsdelmål:
 
-70kg.
-kvar att gå ner: 2,6kg
 

Nu är det alltså 4 vägningar kvar till min födelsedag.. (idag är det exakt en månad kvar!!) Jag önskar ju fortfarande att ha uppnått nästa viktminskningsdelmål till dess.. Om jag ska göra det måste jag ha ett viktminskningssnitt på 0,65kg/vecka!
Ja, alltså det börjar bli spännande! Det känns som att det både kan och inte kan gå vägen! Det verkar ju iaf som att min viktminskning börjar gå något långsammare nu, så jag kanske inte kan förvänta mig några stora siffror som över 1kg/vecka länge.. Men 0,65kg är ändå inte heeelt omöjligt.. Som sagt, det är spännande!

Jag kommer fortsätta att äta och träna som jag gör nu.. Tror inte jag kommer länga in någon högre växel i dagsläget iaf.. Utan det får gå som det går helt enkelt! :)
 
Vad tror ni? Kan det gå?? :)
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Klart det kan gå!! Jag håller tummarna hårt!

Kram

Svar: Tack så mycket snälla du! :) Kram
Myzan

2013-09-30 @ 19:43:32
URL: http://villerkulla.wordpress.com
Postat av: Eleonor

Klart att det kan gå! :) Vikten beror ju lite på hur mycket vätska och tarminnehåll man har just den dagen. Lycka till!

Svar: Ja, jag hoppas att det kan gå! ;) Ja, det kan ju variera mycket beroende på vätska och innehåll som du säger.. Får hoppas jag inte har så mycket innehåll den dagen! ;P
Myzan

2013-09-30 @ 23:15:09
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0