Vägning 13/1-2014

Måndag igen och vågen var väldigt vänlig nu på morgonen!
 
Startvikt: 158,9kg
Vikt förra veckan: 82,1kg
Dagens vikt: 79,8kg
 
Viktminskning:
-sedan förra veckan: 2,3kg
-sedan operationen: 65kg
-totalt sedan flytstart: 79,1kg
 

Jisses, jag gick ner allt jag gick upp förra veckan och ännu mer!! Rätt häftigt att efter så öång tid som opererad helt plötsligt gå ner mer än 2kg på en vecka.
Nu har jag ju tom nått nästa delmål som var att väga 80kg!
 
Är det dags att sätta upp ett nytt då?
 
Hum.. det är verkligen svårt att veta vad dom är rimligt mål att sätta upp numera.. från början trodde jag ju inte ens att jag skulle nå hit där jag är idag..
 
Men nu när jag ändå snart är där så vote det coolt att ha gått ner halva mig själv!
För att ha gjort det så måste jag väga 79,45kg.. kvar att gå ner till dess är 0,35kg men jag rundar av till 0,4kg då min våg bara visar en decimal..
 
Så alltså är nästa delmål bara 0,4kg bort och då har jag gått ner halva mig själv!
 
Nu är jag barnvakt åt systersonen och på förmiddagen kommer min pspoa förbi och fikar med oss :)
Ha en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Madde

Wow grymt bra jobbat!! :D
Det ör verkligen galet att man kan gå ner halva sig själv.

Svar: Ja visst är det sjukt! Men så coolt att det är möjligt för mig att gå så långt! :)
Myzan

2014-01-13 @ 10:28:03
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/
Postat av: Ylva

Fan va bra gjort My! Det är tur att du lägger upp bilder på framstegen här på bloggen annars skulle man ju inte känna igen dig när man kommer hem. :-) kram på dig!

Svar: Haha. Ja visst är det tur att jag uppdaterar mitt utseende jär på bloggen så folk känner igen mig :p jag hoppas att ni har det bra! :) kram
Myzan

2014-01-13 @ 11:04:49
Postat av: Jenny

Sjukt duktig! hejja!

Svar: Tackar! :)
Myzan

2014-01-16 @ 08:52:26

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0