semester

Nu har jag haft semester i 4 dagar, eller ja, 4e dagen idag och dags att åka hemåt till Stockholm igen..
 
Lillasystern är med upp och hon tar första biten då hon inte vill köra i Sthlm..
 
Under dessa dagar som jag varit hos familjen i Mariestad har jag hunnit med mycket matlagning och även lite bakning..
 
Ser kanske inte så goda ut men det blev dem..
 
Igår kväll tog jag och lillsyrran ett kvällsdopp i Vänern. Så nu kan jag iaf säga att jag har badat denna sommaren också..
Hade nya bikinin på mig..
 
Annars så har jag mest passat syskonbarnen då syrrans snubbe precis kommit hem från sjukhuset efter en hjärnoperation.. så jag har funnits här som sällskap och avlastning för lilla familjen.. :)
 
Hur som helst är jag och lillsyrran som sagt på g hem till Sthlm nu och vi börjar närma oss örebro.. åkte precis förbi Laxå..
 
Hon ska vara hemma hos oss till söndag och vi ska försöka hinna med lite shopping, turistande i gamla stan, grönan och en bio.. :)

Kommentarer
Postat av: TinA

VA E DE FÖR KAKORRRRR??? Det såg jättegott ut!

2014-07-20 @ 13:43:49
URL: http://wowadin.wordpress.com/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0