Jag åt våffla..

Jepp. Nu har jag ätit våffla och det gick bra!
 
 
Jag åt 3/5 våffla (dvs, 3 utav 5 hjärtan på våfflan..) och på detta hade jag jordgubbssylt och grädde som jag blandade ihop..
Gott var det! :) Och jag fick inga problem av det alls.. Hade säkert kunnat äta hela, men ville vara lite försiktig då det var min första våffla..
 
Väl hemma igen åt vi korv med bröd till kvällsfika.. (att äta våffla till middag är ju inte så matigt egentligen)..
 
 
Så korv med bröd med senap, ketschup och rostad lök! :) Mums!
 
Nu ska jag ta och hoppa i säng.. kl 10.00 imorgon kommer bovärden och gör en lägenhetsbesiktning inför utflytten..
 
God natt!
 
 

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0