Fy faaaan!

Blev påkörd av en smitare idag!!
 
Jag var inte den enda bilen som kördes på, och det visade sig att "brottsbilen" är anmäld stulen.. Polisen är inkopplad så vi får se vad som sker..
 
 
Snyggt, eller vad tycker ni??
 
Huven går inte att öppna alls pga att den är så tilltryckt!
 
Tur att jag hade en sådan bra dag igår iaf, nu när den här vart så pissig..
 
Igår träffade jag ju som sagt en av er läsare.. :)
Så såg jag ut..
 

Vi satte oss på en uteservering i Gamla stan och tog varsin underbart god förrätt och drack ett par glas vin.. :) Mycket trevligt!
Efter det strosade vi lite längs gatorna och trillade in i ett par små butiker på vägen till T-centralen..
 
Samma kväll hemma gjordes det pizza.. (egen deg och egenkokad tomatsås!) Den till vänster är: tonfisk/ räkor/ kronärtskocka. Den till höger är: skinka/ färska champinjoner/  färsk ananas.
Mums!
Gjorde självklart egen pizzasallad också! :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0