Mat mat mat..

Grekisk "pytt" med turkiskyoghurtsås.. Sååå gott!
 
Spenatsoppa med ägghalva samt en liten smörgås.. Detta är min favvo soppa!
 
Gjorde flygande Jakob för första gången i mitt liv och det var skiiiit gott! :)
 
Mitt favoritsätt att tillaga falukorv, ugnsgratinerad! (Jag köper numera bara falukorv med hög kötthalt, tittar du på sånt?)
 
Fenomenet "mugcake" är ibland väldigt passande när man är lite sugen på en nyttigare kaka.. Detta är en jordnötsmugcake!
 
Vi är oftast duktiga på att laga all mat hemma själva.. men ibland vill man bara få äta hämtmat! :)
 
Denna goda medelhavsinspirerade paj! (har kanske visat den förut?)
"Naturell" tjockpannkaka med en egengjord mangosås..
 
Lasange! Hur gott är inte det??
 
Ja, detta var ett bildregn på mat.. Jag bjuder på ännu en bild (som inte är mat):
 
 
Jag då/ Jag nu.. Lite skillnad??
 

Kommentarer
Postat av: TinA

Mycket skillnad! :)

2014-05-05 @ 10:09:11

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0