I'm alive!

Känner mig som världens sämsta bloggare just nu.. Jag har loggat in på bloggen mer eller mindre varje dag, men har inte vetat vad jag ska skriva..
Sedan avsykr jag egentligen att blogga via mobilen, och jag har typ aldrig igång min dator längre.. Så det blir väl lite en ond cirkel av alltihop..
 
Men nu har jag startat datorn!
 
Imorse när jag var på väg till jobbet fick jag punka på bilen.. Som tur är visste jag ju hur man skulle byta, så jag och Joakim ställde oss och var duktiga utmed vägen.. Men vad händer, jo, de där jävla muttrarna är så rostiga att vi inte får loss dem.. Vi fick helt enkelt ringa vägassistans som fick komma och hjälpa oss byta däck.. Tråkigt och dyrt då vi egentligen hade kunnat gjort det själva om det inte varit för de där jävla muttrarna!
Så nu på bilen sitter alltså ett reservhjul som man max får köra 80km/h med.. Så det blir till att köpa 4 nya sommardäck när vi är lediga på tisdag.. Tråkig utgift!! :(
 
Vad det gäller vågen så pekar den uppåt just nu.. Inget jag gillar alls! Men det verkar som att jag har samlat på mig lite vätska i benen igen.. (gjorde ju detta under sommaren också och framförallt efter vår utomlandssemester..) Men det är inte alls lika mycket som då, men en aning.. Så jag vet inte om det kan vara bidragande..
 
Sedan så säger de ju alltid att man går ner till en lägsta vikt och sedan går man upp lite igen till en stabil vikt som kroppen vill va på.. Vet inte om denna vikt kanske är den vikten? Jag vill inte va på den iaf! :(
Jag vill ner till min "lätta" vikt igen..
 
Äter väl lite mer skit nu också än förut.. Jag gör ju det lite per automatik när jag känner mig nere.. Vare sig jag är sugen eller inte.. Varför gör jag det?? Så tvångsmässig och invan handling.. blähä! Men hur som helst är ju aldrig normalt att gå upp 1-2kg över en natt?? eller?? Jag menar, SÅ jävla fel äter jag inte!
 
Åh vilken munter uppdatering det här blev då.. eller inte.. :P
 
 
 
Här kommer lite bilder i o-ordning från min Instagram.. Vi har firat sambon som fyllde år, detta gjorde vi med kräftkalas och en chokladfudgetårta.. Jag har bakat blåbärsbullar samt äppelbullar.. Även en långpannekaka med äpplen.. Ätit god mat och druckit gott!
 
Det får avsluta inlägget för denna gången.. Jag hoppas få skrivinspirationen tillbaka snart igen!

Kommentarer
Postat av: Mollie

Har vart tomt utan dina blogginlägg. Förvisso får jag ju veta mycket utan att läsa bloggen, men det är ju en annan sak. Nu har ju jag börjat blogga igen efter en lång paus. Man har sina perioder, och känns ju som du sa svårt att blogga när man inte kommer på nått bra att skriva.

Svar: Så sant systra mi.. får se om jag kommer igång bättre snart
Myzan

2014-09-22 @ 15:55:57
URL: http://molhol.blogg.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0