Mycket just nu..

Jag vet att min blogg har blivit en aning tråkig den senaste tiden.. jag uppdaterar för sällan och förstår att jag säkert tappar en hel del av er som läser då..
Jag vill be om ursäkt för att det har blivit så.. jag hoppas att jag kommer igång ordentligt snart igen!
Men just nu är det mycket.. på det privata planet.. sådant jag inte riktigt vill delge här, iaf inte i nuläget.. Mycket rörande mig och mitt övriga privatliv är jag ju för det mesta rätt öppen med.. men man kan inte bjuda på allt..
 
Hoppas att ni har överseende med detta och att ni orkar hålla ut ett tag till!
I övrigt går jag ju mest och väntar på kallelsen för operationen.. jag meddelar er självklart så fort jag vet mer! :)

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0