operationsdagen

Ja, då var dagen kommen.. Jag sitter i detta nu i entrén på KS och ska snart gå upp till avdelningen..
 
Jag fick ringa igår kväll vid 18 för att veta i vilken turordning jag skulle opereras idag.. Jag är först ut på tur då jag ska vara där 07.
 
Spännande det här.. Är faktiskt inte nervös alls.. Men klart att jag funderar på hur allt kommer att bli efteråt.. Kommer jag ha mycket ont? Jobbet jag att tycka det är värt detta för resultatet jag får?
 
Men jag tror och hoppas verkligen det.. För om jag inte hade gjort det hade det ju inte varit värt att sitta här nu..
 
 
 
Håll alla tummar för mig idag! Jag kan ju inte göra det själv då jag ligger nedsövd i 5-6h.. 
 
Ger er uppdatering så snart jag orkar med..
 
Trevlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tummen idag för dej. Det var det första jag tänkte på imorse , att idag är det din stora dag. Konstigt att tänka direkt på dej fast vi ju inte känner varandra. Jag vet precis känslan när man överlämnar sig till kirurgen som kommer göra sitt allra bästa för ett snyggt resultat. Det kommer gå jättebra det är jag säker på . Lyckokänslan är enorm efter. Jag blir glad varje dag när jag ser min fina mage i spegeln och det är ju ett och ett halvt år sen jag opererades. Lycka till / Carina

Svar: Vad härligt att du fortfarande glädjes åt din mage varje dag! Operationen gick bra, men trött och omtumlad är jag.. Ska skriva ett inlägg om det snart när jag orkar. =)
Myzan

2015-06-10 @ 07:02:53
Postat av: Jenny

Håller tummen på allt har gott bra

Svar: Tack snälla du! :-)
Myzan

2015-06-10 @ 15:46:29
URL: http://beslut.blogg.se
Postat av: Nina

Åh lycka till. Allt kommer att gå solen dans..Sen vaknar du upp ca 15kg lättare åh kan dansa dig lycklig. Stora omtankar Nina

Svar: Tack ska du ha.. Det har gått bra men kan inte riktigt dansa ännu.. Haha
Myzan

2015-06-10 @ 22:16:07

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0