Här är det tyst

 
Jag vet att jag är lite väl tyst här men finns kanske både inget och samtidigt för mycket att skriva om.. rent viktmässigt och operationsmässigt väntar jag fortfarande på att få höra från operationskoordinatorn om när operation kan bli..
 
Rent jobbmässigt flyter allt på bra. Har en undersköterskeelev ute hos mig nu på praktik i fyra veckor.. hon har redan gjort två nu, så tiden går fort!
 
Privat så händer mycket. Men vet inte vad jag vill säga här. Lägenheten är inte såld ännu iaf. Jag trivs bra i mitt nya hem, så pass att det känns konstigt när jag är på besök i min bostadsrätt.. vilket borde va ett gott tecken!
 
I helgen är jag ledig och det ska bli grymt skönt.. :) 
Påbörjar ledigheten med att direkt sätta mig på tunnelbanan efter jobbet och åka in till Slussen för att möta upp en kompis. Vi far nämligen iväg på kryssning ikväll. 22-h partykryssning med Viking Line.
 
Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Eva`s blogg

Hej ...här sitter jag o kollar runt på nätet ang gbp jag fick ok i går o om 10 veck är det op men jag är så jävla skraj kanske dör man, tarmvred skrämmer mig jag kan inte sova då jag tänker för mkt är skit rädd....:( fin blogg o läsvärda saker kram

Svar: Tack så mycket att du gillar min blogg.. :) ja visst är man rädd för komplikationer, men det är så långt ifrån alla dom drabbas och procenten att dö är väldigt liten ändå! Man får väga nackdelarna mot fördelarna och jag såg att vågskålen för positivt vägde tyngre! :) bästa lycka till på din resa! :)
Myzan

2015-03-28 @ 09:11:54
URL: http://evasblogg.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0